Sredino jutro se je začelo deževno in hladno. KONČNO! Spakiral sem nahrbtnik, pojedel zajtrk in se sprehodil do postaje Schutzengel. Danes sem šel v drugo smer.
Z S-Bahnom sem se odpeljal do Luzerna.
Na postaji sem se opremil s hrano, nato pa zelo na hitro skočil ven iz postaje, medtem ko ni deževalo. Najprej popravek od včeraj. Ni Vierwaldländersee ampak Vierwaldstättersee. Kar še vedno ni logično saj je ob njem pet kantonov: Luzern, Uri, Schwyz, Nidwalden in Obwalden. Kakorkoli že, to jezero se izliva v Luzernu in preči ga nekaj prekrasnih mostov, najbolj znani Kappellbrücke.
Iz Luzerna sem nadaljeval z ozkotirno železnico Zentralbahn. To je tudi ena od znanih razglednih prog in to se je tudi videlo po zasedenosti. Proga pelje sprva ob zgoraj omenjenem jezeru, nato pa se začne dvigovati proti prelazu Brünig. Vmes gre še mimo spodnje postaje vzpenjače na goro Pilatus in mimo dveh manjših jezer. Na določenih delih je proga tako strma, da potrebuje tudi zobnike.
Železnica čez Brünig je bila zgrajena že leta 1888 in je tako tudi ena starejših zobatih železnic.
Iz Brüniga se proga strmo spusti v Meiringen in nato skozi Brienz nadaljuje do Interlakna. Dolina je široka z zelo strmimi stenami in številnimi slapovi. Pri Brienzu se začne Brienzersee, ob katerem se vozimo vse do Interlakna.
Le 5 minut za prestop in nadaljujem z ICE vlakom proti Berlinu. Na drugi strani Interlakna je še Thunersee. Včasih sta bila Brienzersee in Thunersee eno jezero, na dva pa so ga razdelili sedimenti, ki jih je reka prinesla izpod gora skupine Jungfrau.
V Bernu sem izstopil iz ICE, tokrat sem imel celih osem minut za prestop. Na vlak InterRegio iz Ženeve in v točno eni uri, ob 14:00 sem bil nazaj v Luzernu.
Tokrat sem se sprehodil malo dlje od postaje, saj sem imel več časa in vreme je bilo lepše. Ob izlivu jezera sem se sprehodil mimo Kappellbrücke. Nadaljeval sem do zapornic na jezeru, kjer se uradno konča in začne reka. Spomnim se izpred dveh let, da jeza pri robu ni bilo in sem sklepal, da ga je odneslo. Tokrat ga je manjkalo kakšnih 10 metrov. Na srečo sem tokrat malo bolj pozorno gledal in opazil opisno tablo. Prebral sem in ugotovil, da ni poškodovan jez, ampak se tako odpira in zapira, da se spusti pod vodo in tako uravnava količino vode v jezeru.
Od jeza sem se po drugi strani jezera vrnil do postaje skozi stari del mesta. Ker ni bilo veliko časa se nisem toliko posvetil Luzernu, ampak sem bolj spotoma pogledal, slikal in se vrnil na postajo.
Kappellbrücke drugič!
Z S-Bahnom sem se vrnil v Zug v hostel. Pol ure, toliko da sem se malo spočil in vzel nahrbtnik in čas je bil za naslednjo pot.
Schutzengel do glavne postaje Zug, na vlak za Zürich. Iz Züricha bi moral imeti direktni vlak ICE proti Hamburgu, a se je očitno nekaj zataknilo. Na zaslonu je pisalo Ersatzzug (nadomestni vlak). Na peron je pripeljal vlak, ki vozi verjetno samo še v izrednih primerih. Poleg tega da je bil star, neudoben in brez klime, je bil tudi premajhen. ICE ima 12 vagonov, naš pa jih je imel 8! Iz Züricha sem šel točno ob 17:00 kar je čas popoldanske konice! Dobro da sem bil na peronu pred vlakom, da sem lahko med prvimi skočil v vlak, ko je ta pripeljal. Tako sem imel sedež!
Pot od Züricha do Basla se je precej vlekla. Na poti so nam sporočili, da nas potnike za najprej v Nemčijo čaka redni vlak. Nadomestni vlak med Zürichom in Baslom so vpeljali, ker je imel ICE tako veliko zamudo in bi prišel v Zürich prepozno.
V Baslu torej prestop in še slaba ura vožnje do Freiburga.
V Freiburgu en tramvaj, drug tramvaj in prišel sem na cilj. Tokrat nisem v hostlu, ker je poln. Spanje sem našel prek airbnb (ni sponzorstvo, žal :'( ). Sedaj se nekaj dni ne premikam.
Ni komentarjev:
Objavite komentar