Slika =)

Slika =)

četrtek, 23. julij 2015

InterRail 2015: Iz Bretanje v Normandijo

Zadnje jutro v Saint Maloju sem si privoščil spati malo dlje (do devetih). V takem ritmu se je dan tudi nadaljeval. Danes sem si vzel prost dan ogledov in izdelal (recimo) načrt za moje nadaljnje potovanje.

Po zajtrku in pakiranju sem se odpravil nazaj na plažo, kjer sem najprej malce posedel na klopci. Malo branja, malo pregledovanja urnikov vlakov, malo telefoniranja v hostle in turistične informacije (sistem v Franciji je kompliciran) in čas je bežal.





Počasi sem se premaknil na kavo, kjer sem nadaljeval raziskovanje na internetu. Ponovno urniki, spletne stranji, tarife,...

Ob pol enih je bil čas za kosilo in od Bretanje sem se želel posloviti kot se spodobi. To pomeni v Creperie. Le Galette Complete Champignons (jajca, šunka, sir, šampinjoni), Crepe chocolat banane in Cidre. Mmmmmmm!


Ob koncu kosila je bil že čas za povratek. Na poti sem se ustavil v trgovini, kjer sem obnovil zalogo ribjih konzerv. Končno sem kupil tudi dežnik, ki ga "kupujem" že vse od Sankt Moritza (to je bil prvi dan!).

V hostlu sem vse kupljeno prepakiral v oba moja nahrbtnika. Pol ure pred vlakom sem se z avtobusom odpeljal na postajo. Ob 14:50 sem se z vlakom TER odpeljal iz Saint Maloja. Sem bom sigurno še kdaj prišel. ;-)

Prestopil sem že po 15 minutah v kraju Dol de Bretagne. Drugi TER je bil malo daljši. V dveh urah in pol smo zapustili Bretanjo in prišli v Normandijo, v Caen (veliko sreče pri izgovorjavi).


Glede na to, da je danes blog bolj kratek se bom že tu lotil tramvaja v Caenu. Pravzaprav niti ni tramvaj. V angleščini se reče Guided Bus (vodeni avtobus?). Avtobus, zelo zanimive oblike, je voden po tirnici kot tramvaj. Ima normalna kolesa kot avtobus. V tleh na sredini je tirnica, po kateri je vodeno kolo, ki drži vozilo v pravi smeri. Tramvaj se napaja kot vsi ostali "klasični" tramvaji, preko žice nad tiri, progo. Sistem je prototip in je poleg Caena le še v Nancyju. Glede na odzive teh dveh mest je prototip zelo neuspešen. Sistem je zelo nezanesljiv, zato v Nancyju razmišlja o zamenjavi s trolejbusom, v Caenu pa s tramvajem. Podoben konkurenčen sistem deluje veliko bolje in je v zadnjem času tudi veliko bolj razširjen. Začel se je v Clermont-Ferrandu, prav tako kot prototip. Ker je bil uspešen je danes še v Parizu (več linij), v Padovi, Mestrah (Bentke) in na Kitajskem. Pravzaprav je drugačen le sistem vodenja.


V hostlu sem se razkomotil in se pripravil za jutri (točno še vedno ne vem, kaj bom počel). A brez skrbi, jutri izveste vse. ;-)

P.S.: Ker je v tem blogu bolj malo slik, bom to izkoristil za nekaj dodatnih slik vlakov z moje poti. :-D

















Ni komentarjev:

Objavite komentar